قیمت خرید و مشخصات تلویزیون فورکی اسمارت 65 اینچ X8500j سونی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 70
نویسنده : James

تلویزیون هوشمند سونی X85j با سیستم عامل اندروید 10 Google Tv

ما از دانش به دست آمده از ساخت و فیلمبرداری فیلم های پرفروش و نمایش های تلویزیونی برای ارائه جزئیات فوق العاده واقعی در هر آنچه که تماشا می کنید استفاده می کنیم. تلویزیون 4K سونی X85J از تکنولوژی Object-based HDR remaster برخوردار است. تکنولوژی Object-based HDR remaster اشیا موجود در صحنه را تشخیص داده و بافت، رنگ، کنتراست و عمق آنها را به صورت جداگانه بهبود می بخشد. تلویزیون های جدید سونی که از این تکنولوژی برخوردار هستند، تصاویر واقعی تری را نسبت به تلویزیون های ال ای دی دیگر نمایش می دهند.

هر برند تلویزیونی دارای سیستم عامل مخصوص به خودش است ، برای مثال ال جی از سیستم عامل webOS، سامسونگ از Tizen ، فیلیپس و سونی از ANDROID استفاده میکنند. تلویزیون Sony 65X85J ازفرمت صوتی DTS Digital Surroundپشتیبانی می کند. تلويزيون سوني 65X85J طریق خروجی صدای Optical و به منظور افزایش صدا می توانید سیستم صوتی را به تلویزیون متصل کنید.

تلویزیون ال ای دی هوشمند فیلیپس مدل 50put6004 سایز 50 اینچ

اما از طرف دیگر تلویزیون X85J از یکنواختی صفحه نمایش بهتری برخوردار است و صحنه های تک رنگ و روشن را با کیفیت بهتری نمایش می دهد. عمق رنگ مشکی در هر دو تلویزیون تقریبا یکسان است اما با توجه به حداکثر روشنایی کمی بیشتر تلویزیون Q70A، این تلویزیون کنتراست تصویر بهتری را ارائه می دهد. تلویزیون های سونی متاسفانه فاقد گیرنده DVB-S2 برای مشاهده شبکه های خارجی هستند و اگر این موضوع برای شما اهمیت دارد ناچارا باید به سراغ تلویزیون Q70A بروید.

کیفیت تصویری 4K برای نمایش تصاویر در تلویزیون سامسونگ پشتیبانی می‌شود. این تلویزیون همچنین نسبت کنتراستی عالی دارد و از فرمت‌های متنوع HDR در راستای افزایش جزئیات و وضوح رنگ‌ها پشتیبانی می‌کند. تلویزیون ۶۵ اینچ هوشمند سونی مدل X۸۵J امکانات و قابلیتهای بسیار گسترده‌ای دارد. این محصول در سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه شده و از جدیدترین نسخه سیستم عامل گوگل تی وی یعنی نسخه ۱۰ پشتیبانی می‌کند. تلویزیون ۶۵ اینچ سونی X۸۵J منوهای کاملا منظمی دارد و کار کردن با آن بسیار آسان است.

نصب تلویزیون روی دیوار در تهران نصاب تلویزیون روی دیوار در تهران . با سلام؛ نصب تلویزیون روی دیوار در تهران از 22 اینچ الی 86 اینچ هر برند تلویزیون ، ... استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی بابیروز فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. صلاحیت فروشگاه اینترنتی توسط نماد اعتماد الکترونیکی از طرف وزارت صنعت و معدن ، تائید می شود که فروشگاه اینترنتی آوینتو دارای نماد اعتماد الکترونیکی ستاره دار از وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد.

تلویزیون 2021 سونی X85J به کمک پردازشگر 4K HDR Processor X1 به پردازش تصاویر میپردازد و صحنه های واقعی را ارائه میدهد. همچنین به کمک تکنولوژی 4K X-Reality PRO رزولوشن تصاویر را افزایش داده و همه چیز را در حد کیفیت 4K پخش میکند. تلویزیون 65 اینچ سونی X85J دارای فناوری Triluminos Pro و Live Color است و با تولید طیف وسیعی از رنگهای زنده به واقعی شدن صحنه ها کمک میکند. این تلویزیون فورکی صحنه های سریع را با تکنولوژی Motionflow XR صاف و روان نمایش میدهد.

امکانات هوشمند تلویزیون 65 اینچ سونی

به گزارش گیزموچاینا ، هواوی بی سرو صدا از گوشی هوشمند نوا 8 اس ای در چین رونمایی کرد. گوشی مذکور سومین مدل این برند پس از نوا 8 اس ای نسخه Youth، نوا 8 اس ای 5Gv مجهز به تراشه ی دایمنسیتی 720 و نوا 8 اس اس 5G مجهز به تراشه ی دایمنسیتی 800U است. برخلاف این گوشی ها، نوا 8 اس ای جدید که اکنون در چین به صورت رسمی معرفی شده، مودم 4G LTE دارد و از تراشه ی قدیمی کرین 710A قدرت می گیرد. موتور 1، پیشرانه اسپورتیج هیبریدی 2023 همچنین به یک گیربکس استاندارد شش سرعته اتوماتیک مجهز است که بسته به نوع تریم، گیربکس جلو یا چهار چرخ متحرک آن قابل انتخاب است.

کاربرد این تکنولوژی در صحنه ها و تصاویر با سرعت بالا مانند فیلم های اکشن، مسابقات ورزشی و بازی های ویدئوی بسیار مشهود بوده و میتوانید از تماشای تصاویر با سرعت بالا با بهترین کیفیت لذت ببرید. تکنولوژی Dynamic Contrast Enhancer که در بخش کیفیت تصاویر تلویزیون سونی X85J بیان کردیم از دگیر تکنولوژی های این پردازشگر است که باعث میشود تصاویر با کنتراست فوق العاده ای نمایش داده شود. صفحه نمایش LED این تلویزیون، تصاویری با وضوح باور نکردنی را پیش چشم بیننده به تصویر می‌کشد. دسترسی به مجموعه‌ای گسترده از اپلیکیشن‌ها از ویژگی‌های بی‌نظیر تلویزیون سونی می‌باشد.

فناوری هایی جهت ارتقا کیفیت محتوا قدیمی روی این محصول بکار رفته است که کیفیت ان ها را بالا می برد و به فورکی نزدیک می کند بنابراین هیجان و لذت تماشا تصاویر قدیمی را برای کاربران دو چندان می کنند. با سلام، هر دو تلویزیون سونی X85J و تلویزیون ال جی NANO90 برای بازی کردن و تماشای فیلم و همچنین استفاده خانگی و معمولی مناسب هستند و تقریبا رقیب یکدیگر هستند. نمی توان یکی از آنها را بهتر از دیگری دانست و اینکه کدام یک برای شما گزینه مناسب تری هستند، بستگی به نیاز و نوع استفاده شما دارد. برای مثال تلویزیون X85J دارای پنل VA است و با توجه به حداکثر روشنایی صفحه نمایش بیشتر، کنتراست تصویر بهتری ارائه می دهد. قطعا این تلویزیون برای تماشای فیلم بخصوص محتوای HDR گزنیه مناسب تری است.

این تکنولوژی هنگام تماشای برنامه های ورزشی، تماشای فیلم های اکشن و بازی کردن بسیار مفید است و باعث میشود تا از جزییات و وضوح تصاویر لذت ببرید. ژیار کالا یکی از قدیمی ترین فروشگاه های اینترنتی شهر بانه می باشد که از سال 95 فعالیت خود را به آنلاین شروع کرد و در حال حاضر در 5 سال فعالیت خود قرار دارد. شما می توانید تمامی لوازم خانگی مورد نیاز خود را از دوزین کالا به صورت آنلاین خریداری نماید. افتخار دوزین کالا، مشتری های وفادار، کارشناسان فروش با تجربه در کنار محصولات با کیفیت و قیمت مناسب است. سونی با بهره گیری از تکنولوژی های صوتی مختلف، صدایی با کیفیت و شفاف را در اختیار کاربر قرار می دهد. از جمله تکنولوژی ها و فرمت های صوتی که در این تلویزیون به کار گرفته شده می توان Dolby Audio، Dolby Atmos وDTS Digital Surround را نام برد.

در سری جدید تلویزیون های 2021 سونی، تمام ویژگی های قبلی به روز رسانی شده است و کارایی های قبل با سرعت عملکردی بالا تر، کیفیت بهتر و دامنه کاربردی برتر در تلویزیون هایی مانند سری X8500J قرار داده شده است. یکی از قابلیت های موجود در تلویزیون هوشمند 4K سونی مدل 65X8500J، وجود سیستم عامل ارتقاء یافته اندروید در آن است که هوشمندی فوق العاده به آن بخشیده است. شرکت سونی در 65X85J از فناوری AMBIENT OPTIMIZATION استفاده کرده است.

ما مطمئن هستیم این پایه‌ها همچون گذشته از لرزش تلویزیون بر روی میز جلوگیری می‌کنند. در کل همانطور که در ابتدای مطلب به این موضوع اشاره کردیم، تلویزیون‌های 65 اینچ اندازه‌ی نسبتاً بزرگی از تلویزیون هستند. به همین دلیل برای قرارگیری در محیط‌هایی همچون پذیرایی منزل مناسب خواهند بود. اگر محیط موردنظرتان برای قرارگیری تلویزیون کوچک است خرید تلویزیون 65 اینچ را به شما توصیه نمی‌کنیم. شرکت خدماتی ویرا پرتو آرمان تعمیرات لوازم خانگی و نمایندگی محصولات صوتی و تصویری LED_LCD.....sony......LG......somsung.....marshal.....x.viaian ......TCL..... همواره یکی از اولویت‌های افرا تی وی، تولید و ارائه محتوای فنی مورد نیاز کاربران با بالاترین استانداردها، برای تسهیل در فرایند پیش از خرید آنهاست.



:: موضوعات مرتبط: اخبار فناوری , ,
:: برچسب‌ها: تلویزیون سونی 65x8500j , تلویزیون سونی سری j , تلویزیون سونی 55x8500j , تلویزیون سونی 50x8500j , تلویزیون سونی x8000h65 , تلویزیون سونی ارزان , تلویزیون سونی 75x85j , تلویزیون سونی 65x90j , لیست قیمت تلویزیون 65 اینچ سونی , لیست قیمت تلویزیون‌های 2021 سونی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: